Hershey’s Addiction

GOD! I CAN’T GET ENOUGH OF CHOCOLATES LATELY!

hersheys-milk-choc

hersheys-mini-kisses

hersheys-nuggets

various1

I’m craving for more and more and more of those!!! I just totally can’t help it!

hersheys_times_square

Hershey’s Times Square Store at 1593 Broadway, Manhattan, New York

Somebody please take me there!!! Hahahaha 😀

Aldhin xx

Advertisements

8 Comments on “Hershey’s Addiction”

  1. tsurayya says:

    gw ajak deh kalau gw udah kaya

  2. tyapratiwi says:

    aaaaaah, jadi pengen makan permen cicak, atau coklat koin ahhaha

    • Aldhin says:

      WAKAKAKAKAKAKAK. nyasar nya jauh banget ke permen cicak sama coklat koin. tapi gw suka lho yg coklat koin; cicak atuut hahaha

  3. tsurayya says:

    permen cicak mah isinya kacang, gak ada coklatnya kali odong hahaha

  4. Dwi says:

    hah permen cicak apaan sih? aduh gue jadi pengen coklat koala namanya apa itu ya huhu

  5. Aldhin says:

    eh eh apa ya namanya yang coklat koala. gw juga lupa hahaha

  6. arya says:

    hershey’s kisses enak banget, meskipun bentuknya kayak pup. tapi sensasi mengupas bungkusnya menyenangkan —–>gak penting untuk dibahas


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s