Gaganderson

Anderson Cooper kissed by Lady Gaga

Anderson Cooper got a verily rare chance to spend the whole day profiling Lady Gaga for the 60 Minutes segment on CBS around two months ago. One word to summarise my feelings towards it: Jealous! Well, he is one of the luckiest journalists alive, man! One of the most hysterical footage that I found is this one:

And, you can see more videos here.

Aldhin xx

Advertisements

every february you’ll be my valentine…

I, at least for now and few days to come, seriously can’t stop listening to the cover version of Teenage Dream performed by Dalton Academy Warblers in Glee season two episode of Never Been Kissed. Those guys really make this song somehow sound more poignant I might say compared to Ms Perry’s version which is obviously rather buoyant. And yes, I know I’m kinda tardy to finally check it out, but hey, then again it’s better late than never 😛

Anyway, I think I haven’t talked much about my personal life for some time.

First things first, HAPPY NEW YEAR 2011! I wish you all a fabulous year 😉

Well, I’m in the middle of fairly long holiday. It’s more or less around one month without college stuff and other whatnots. So yeah, I’m so thrilled by the fact that I have so much time to spare.

Oh yeah, I’m also so excited to tell you that I’ve lost 22 kilograms so far since last September and this year to give myself another demanding challenge (I love challenges! ;-)), I have set a new goal: another 20 kilos++ to lose and chiseled body to achieve. Hence, working my ass off even harder is a must here, I’ve gotta step up to the plate. It sounds hard, doesn’t it? Heck yeah, tell me about it 3-| However, I’ve started it out from scratch and slowly I believe in myself more and more each and every day. I know from the get-go it takes time because undoubtedly it’s a process, the major one. I never take it easy, but I don’t see it as something impossible. The whole process is gonna get easier gradually, but it’s not gonna get easy. With positive attitude and determination, I, actually we, can get a grip on it 😉

With the spirit of new year, new you, new everything,

Aldhin xx

p.s. I owe the one who constantly motivates me here every single day of my struggle BIG TIME!


Song-asmic?

“…It’s your body you can yell if you want to
Loud if you want to, scream if you want to
Just let me love you lay right here girl don’t be scared of me
Give you sex therapy, give you sex therapy
It’s your body we’ll go hard if you want to
As hard as you want to, soft as you want to
Just let me love you lay right here I’ll be your fantasy
Give you sex therapy, give you sex therapy…

…Baby less all for you to do is let your body be
I’ll lick you down and make you feel like you ’bout it ’bout it
Ha ha ha ha ha ha, the doctor’s here for you
Take you like Twilight I’ll bite your neck
You don’t have to stay in the rain I’ll get you wet, yeah
Push you up against the wall, turn you out and turn you on
Eh eh whoa…”

Robin Thicke’s Sex Therapy

Frankly speaking, this song is, excuse my French, so sexually exciting that I kinda got going the first time I was listening to it. Plus, Robin Thicke’s very breathy, smooth voice adds another shiver down my spine. In other words, it is somewhat sexually therapeutic.

picture taken from mymajicdc.com


navel-gazing

We don’t need to say goodbye
We don’t need to fight and cry
Oh we, we could hold each other tight tonight

-Feist’s So Sorry-


Battle of iTunes’s Album Artworks

Well, this picture tells it all, I’ve got pretty much nothing to say lol.

*Click on the picture to enlarge it. Its original version is in my twipic account 😀


You

I don’t want clever conversation,
I never want to work that hard.
I just want someone that I can talk to,
I want you
just the way you are.”

-Billy Joel’s Just the Way You are-


Unreal…

Dashboard Confessional LIVE in Jakarta, Indonesia

May 29, 2010; Saturday night around 9.30 PM until 11.00 PM

More importantly, Chris Carrabba sang Swiss Army Romance, the song that I have liked since probably six years ago :’)